نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

در خرداد ماه ۱۳۹۳ کار خود را با هدف خرید جم کلش اف کلنز آغاز کرد . از آنجایی که کاربران ایرانی به دلیل تحریم و بسته شده حساب آنها نمی توانند خرید جم کلش رویال انجام دهند ، فروشگاه معتبر جم باکس اقدام به خرید جم کلش رویال نموده و با ارزان ترین قیمت، جهت فروش جم فوری برای بازی کلش و جم کستل کلش اقدام می نماید .

شرکت سوپرسل به تازگی پس از بازی های کلش اف کلنز-بوم بیچ-هی دی- اقدام به انتشار بازی زیبا و پر طرف دار Clash Royale نموده است. این بازی تا کنون موفق شده است در فروشگاه گوگل پلی و اپ استور امتیاز ۴.۸ ستاره را دریافت نمایید.

گروه جم باکس www.gembox.in بازی خرید جم کلش همانند دیگر بازی های شرکت Supercell به صورت دانلود رایگان اما خرید درون برنامه ای انتشار یافته است به این صورت که شما برای پیشرفت سریع و به دست آوردن کارت های جدید یا سکه می توانید اقدام خرید جم کرده و به سرعت هر آنچه نیاز دارید فراهم نمایید. لازم به ذکر است خرید جم کلش رویال از ملزومات این بازی نبوده و صرفا بر عهده شخص شماست که برای آن هزینه کنید یا با صبر و تحمل بازی خود را ادامه دهید! خرید جم در بازی کلش اف کلنز و کلش رویال، موجب افزایش سرعت پیشرفت بازی می شود. فروشگاه جم باکس با قیمت ارزان، جم کلش و جم کلش رویال را برای شما فراهم نموده است.جهت دسترسی آسان تر

برای خرید جم، آدرس جم باکس را در مروگر خود ذخیره نمایید.


خرید جم، خرید جم ارزان، بستۀ خرید جم، خرید از جم باکس، بستۀ پانصد تاییِ جم و یا بسته های مختلف خرید جم و… حال به این موضوع می رسیم که این جم در کجا این چنین کاربرد دارد. بازی ای که این روزها صحبت از آن بین کاربران تلفن همراه و تبلت بسیار همه گیر گشته که حتی کاربران این بازی، اکانت بازی خود را با لِوِل های مختلف برای فروش می گذارند، بازی کلش آف کلنز است، کلش یک بازی با سبک استراتژیک می باشد. بازی که برای همه سنین مناسب است و برای همه جذاب خواهد بود. شما وارد بازی شده و شروع به ساخت و ساز می کنید. خانه، طلایاب، اسلحه خانه، جنگجو، تجهیزات دفاعی و…

خرید جم clash royale 

هر کدام از این قسمت ها با درجه و قدرت های مختلف موجود است. البته هرچه بیشتر طلا و جم داشته باشید زودتر می توانید پیشرفت کرده و سلاح های قوی تر، جنگجویان مختلف که هر کدام قدرت و سلاح مخصوص خود را دارند، دیوار و تجهیزات مستحکم تر و…

خرید جم کلش رویال ارزان تهیه کرده تا برای دفاع از روستای خود آماده شوید. حال می توانید با استراتژی خود به حریف های خود در بازی حمله کنید. برای اینکه عمل بالا زودتر به وقوع بپیوندد شما باید تعداد جم خود را افزایش دهید. چگونه؟ با بسته ها و قیمت های مختلفی که درون بازی قرار داده شده شما می توانید خرید جم را انجام دهید. البته این گونه بازی ها روز به روز در حال پیشرفت هستند و ما از این پس شاهد تعداد بیشتری از این بازی ها خواهیم بود. همجنان که همین اتفاق در بازی بوم بیچ نیز افتاده است با این تفاوت که تجهیزات آن امروزی تر هستند.

بدست اوردن جم ارزان یکی از بزرگترین مشکلات ایرانیان در بازی کلش اف کلنز است ولی با خواندن این مطلب شما پی خواهید برد که بدست اوردن جم خیلی هم سخت نیست فقط نیاز مند کمی حوصله است و باید شما جم های خودتون رو همیشه نگه دارید و در زمانی که واقعا نیاز است استفاده کنید



:: بازدید از این مطلب : 797
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

خرید بلیط هواپیما سامتیک 

با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز و کادر متخصص و مجرب خود، با پیاده سازی بستری کاربر پسند و ساده و با ارائه خدمات با کیفیت در زمینه مسافرت هوایی و ریلی به شما کمک می کند با یک جستجوی ساده بلیط هواپیما مورد نظر خود را از سامتیک انتخاب و خریداری نمایید.

سامانه سامتیک مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شده و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایند. وب سایت سامتیک اقدام به جمع آوری تمام اطلاعات پرواز خطوط هوایی ایران نموده تا با توجه به نیاز کاربران سهولت استفاده از امکانات جهت خرید بلیط هواپیما چارتر، سیستمی و  خرید بلیط هواپیما در فضای مجازی بر اساس آخرین تغییرات در اختیار کاربران قرار گیرد. سامتیک از تجربه بلند مدت خود در صنعت  بلیط هواپیما بهره برده و ابزاری نوآورانه با کاربری آسان را پیاده سازی نموده.

بلیط هواپیما خود را خرید کنید.

و همچنین با گارانتی قیمت، کاربران همیشه می توانند مطمئن باشند که در حال رزرو بهترین قیمت بلیط هواپیما و یا خرید بلیط هواپیما برای مسافرت خود هستند. بدون اغراق، خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سریع ترین و معتبرترین روش های خرید بلیط هواپیما است که با رونق گرفتن کسب و کار الکترونیک و پوشش دادن تمامی نیازهای مسافرین در اسرع وقت، از جایگاه ویژه ایی در بین خوش سفران برخوردار است.

ناگفته نماند که هنوز هم برای بعضی افراد اعتماد کردن به خرید بلیط هواپیما سخت است ولی وقتی با مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما آشنا میشوند، ترجیح آنها هم تغییر میکند و وقتی با وسواس خاص مطابق با سلایقشان، خرید اینترنتی را انتخاب میکنند و از خدمات و پشتیبانی آنها رضایت کافی به دست می آورند، هرگز دیگر به دنبال شیوه سنتی و خرید حضوری بلیط هواپیما نمیروند. از مزایای دیگر خرید بلیط هواپیما، در اختیار داشتن تنوع در سبد خرید مسافر است، به گونه ایی که با توجه به نیاز و سلیقه اش، میتواند تنها با صرف چند دقیقه برای جستجو، ساعت های پروازی متنوع، ایرلاین های معتبر مانند ایران ایر، ماهان، آسمان، قشم ایر و کیش ایر، تنوع قیمت کلاس های پروازی، نوع بلیط هواپیما و یا حتی تعداد ظرفیت باقی مانده در هر مسیر هوایی را بصورت آنی مشاهده و خود انتخاب کند. در مجموع رزرو بلیط هواپیما در هر ساعتی از شبانه روز حتی در مواقعی که در لحظه تصمیم به سفر میگیرید، با چند کلیک مقدور است

نکته مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما سامتیک samtik.com 

احتمالا زمانیکه مشغول رزرو آنلاین بلیط هواپیما بودید با این حس بارها مواجه شده اید و قبل از اینکه بر روی دکمه "تایید" کلیک کنید، دلهره و اضطراب از پاسخ به هزاران سوالی که به ذهنتان خطور میکند، را تجربه کرده اید.

پرسش های زیادی که مدام با خود مرور کرده و می گویید:

  • قسمت اطلاعات مسافر و درست پرکردم؟
  • چیزی رو که جا ننداختم ؟
  • پرواز و درست رزرو کردم ؟"

حقیقتا فشردن دکمه "تایید نهایی خرید" از پر استرس ترین لحظات در زمان آماده سازی برنامه سفر است، ولی نگران نباشید ما دقیقا حال شما را درک می کنیم و اگر به مواردی که در لیست زیر آمده بدرستی عمل کنید، قطعا بعد از خرید و تا لحظه پرواز، آرامش خاطر خواهید داشت...

۱ - دقت کنید که وب سایت مورد نظر دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد. در غیر اینصورت قیمت ها و پروازهای معتبری را در اختیارتان نمی گذارد.

۲ - بهتر است بلیط هواپیمای خود را از وبسایتی خریداری نمایید که شما را به صورت ۲۴ ساعته در تمامی مراحل رزرو و حتی بعد از آن تا انجام پروازتان پشتیبانی می کند.

۳ - از وب سایتی خرید کنید تا در صورت انصراف از پرواز بتوانید بلیط هواپیما سیستمی خود را به صورت آنلاین کنسل نمایید.

۴ - همیشه قبل از خرید بلیط هواپیما، قیمت ها را با هم مقایسه کنید و مطمئن شوید که قیمتی که می پردازید بهترین نرخ آن پرواز است.

۵ - هنگام ثبت اطلاعات مسافرین از جمله نام، نام خانوادگی و کد ملی نهایت دقت را داشته باشید.

۶ - حتما اطلاعات مسافرین، تاریخ سفر، مبدا و مقصد را قبل از تایید نهایی مجددا بررسی نمایید.

۷ - توصیه میکنیم هنگام مراجعه به فرودگاه برگه چاپ شده بلیط هواپیما خود را به همراه داشته باشید.

گستردگی تعداد ایرلاین‌های سامتیک این امکان را به مسافر می‌دهد که پیش از خرید بلیط هواپیما، پروازهای مختلف، با قیمت‌ها و ساعت‌های متفاوت را بررسی و مقایسه کند و در فرصت کافی بهترین را انتخاب کند. گاهی رسیدن به مقصد، پرواز در شب بهتر است و گاهی احتیاج دارید حتما صبح آنجا باشید. داشتن انتخابی درست، نتیجه‌ی در اختیار داشتن اطلاعات پروازهای ایرلاین‌های مختلف است که سامتیک این امکان را برای مسافران فراهم کرده است.

منبع : samtik.com



:: برچسب‌ها: سامتیک , بلیط اینترنتی هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 784
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

افتتاح خط تولید موشک ذوالفقار در هفته دفاع مقدس - پارس کلوپ

  • افتتاح خط تولید موشک ذوالفقار در هفته دفاع مقدس - پارس کلوپ

    پارس کلوپ :

    خط تولید نخستین موشک سوخت جامد با برد 700 کیلومتر در هفته دفاع مقدس و با حضور وزیر دفاع افتتاح می‌شود.

    به گزارش مشرق به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، خط تولید موشک ذوالفقار که توسط محققان و متخصصان وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است در هفته دفاع مقدس با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع به طور رسمی افتتاح می شود.

    «موشک ذوالفقار» نخستین موشک سوخت جامد با برد 700 کیلومتر است که قادر است اهداف مورد نظر را به صورت نقطه ای منهدم نماید.

    موشک ذوالفقار در رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت 31 شهریور سالروز آغاز هفته دفاع مقدس در بندر عباس برگزار گردید رونمایی شد.



:: بازدید از این مطلب : 829
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

افتخاری: می دانستیم ذوب آهن را می بریم / کادرفنی به هیچ وجه تغییر نمی کند

  • افتخاری: می دانستیم ذوب آهن را می بریم / کادرفنی به هیچ وجه تغییر نمی کند

    مدیرعامل استقلال گفت: دیدار سختی مقابل ذوب آهن داشتیم اما می دانستیم مقابل این تیم پیروز می شویم.

    به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش پرتال خبر؛،سید رضا افتخاری پس از پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن اظهار داشت: در باره این بازی باید منصوریان صحبت کنید و وی گزارش بدهد اما ۳ امتیاز با ارزش به دست آوردیم، در تعطیلی که در پیش داریم نقاط ضعف مان را از بین می بریم.
     
    وی درباره حکم گرفتن حسن روشن و هاشم ساعدی گفت: روشن و ساعدی هیچ حکمی نگرفتند

    مدیرعامل استقلال درپایان درباره اینکه منصوریان با این برد ابقا شده است بیان داشت: می دانستیم این بازی را  می بریم اما اگر هم نمی بردیم تغییری در کادر فنی نمی دادیم و به هیچ وجه کادر تغیر نمی کرد. 

    انتهای پیام/
     

    به اشتراک بگذارید:


:: بازدید از این مطلب : 828
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

چگونه بفهمیم افسرده ایم یا غمگین!!

  • چگونه بفهمیم افسرده ایم یا غمگین!!

    برخی از افراد سوال میکنند که ما غمگین هستیم یا افسرده؟!  غم و شادی دو مفهموم شناخته شده در میان انسان‌هاست. افراد بشر با تمام تفاوت‌ها و تمایزاتی که در میانشان حاکم است درک یکسانی از مفهوم غم و شادی دارند. برخی اوقات علل و عوامل به وجود آورنده غم و شادی برای فرد شناخته شده است

    در حالی که در پاره‌ای از اوقات این علل و عوامل برای وی ناشناخته می‌ماند. دقت در علل به وجود آورنده این دو حالت روحی کمک شایانی به کنترل آنها می‌نماید. به‌طور کلی می‌توان گفت پیروی از فرامین الهی سبب از بین رفتن اندوه و ناراحتی می‌شود. چرا که دین عهده‌دار بهره مند‌سازی افراد از زندگی پاک و آرام است

    و این زندگی به وجود نمی‌آید مگر به‌واسطه رهایی از اندوه آزار‌دهنده و مضر. رسانندگان پیام الهی در سخنان ارزشمندشان از یک سو به تفصیل، به معرفی عوامل به وجود آورنده اندوه پرداخته‌اند و از سویی دیگر عوامل از بین برنده اندوه را نمایانده‌اند. دوری از عوامل اندوه زا و شناخت و به‌کارگیری عوامل اندوه زدا تا حد زیادی سبب از بین بردن غم و ناراحتی اشخاص می‌شود.

    در این مختصر به بیان برخی از عوامل اندوه زا در کلام معصومین (ع) خواهیم پرداخت.حضور در جهان مادی نیازمند بهره مندی از نعمت‌های الهی است. مادامی‌که بهره مندی از دنیا برای گذراندن و عبور از زندگی مادی و نیل به سعادت و سرای اخروی است؛ بدان سفارش شده است. اما آنجا که بهره‌مندی از دنیا تنها برای همین جهان مادی،

    چگونه بفهمیم افسرده ایم یا غمگین!!

    بدون در نظر گرفتن سرای باقی است از آن نکوهش شده است. فردی که حیات را تنها زندگی دنیوی می‌داند یا آنکه از آخرت غافل می‌شود تمام هم و غم اش دنیا می‌شود و تمام تلاشش رسیدن به اهداف دنیوی می‌گردد، علاوه بر آنکه در این تلاش و دستیابی ممکن است فرامین الهی را زیر پا نهد؛

    گاه در رسیدن به اهدافش ناکام می‌ماند و این ناکامی‌و نافرجامی‌سبب ناراحتی و اندوهش می‌شود. دنیا خواهی و شیفته دنیا شدن از عوامل به وجود آورنده اندوه دانسته شده است.گاه افراد علاقه‌مند به انجام اموری هستند که لذت لحظه‌ای بر آنها به دنبال می‌آورد،

    پاره‌ای از این امور به سبب مخالفت با فرامین الهی و بخشی از آنها به ­دلیل آسیب و اذیت‌هایی که به همراه می‌آورند موجبات غم و ناراحتی دراز مدت شخص را فراهم می‌آورند. مانند فردی که با سرعت زیاد در جاده حرکت می‌کند و سرعت بالایش منجر به تصادف می‌شود.

    اجتناب از لذت‌های زودگذری که تبعات سخت و سنگین دنیوی یا اخروی به دنبال دارد سبب عدم ایجاد ناراحتی و اضطراب را از شخص دور می‌کند. پیامبر گرامی‌اسلام (ص) در این باره فرموده‌اند: بسا لذتى که دمى بپاید اما اندوهى دراز بر جاى گذارد.خیر و نیکی را تنها برای خود خواستن و خیرخواه دیگران نبودن،

    چگونه بفهمیم افسرده ایم یا غمگین!!

    فرد را مضطرب و پریشان می‌کند. فردی که پیشرفت و خوبی را فقط برای خود می‌خواهد، از مشاهده موفقیت‌ها و پیشرفت‌های دیگران ناراحت می‌شود. حسود گرچه در تلاش است تا مانع خیر و پیشرفت دیگران شود اما بیشترین ضرر و اذیت را برای خودش به ارمغان می‌آورد. امام علی (ع) در این باره می‌فرمایند:

    «ستمگرى ندیدم که به ستمدیده ماننده‌تر باشد مگر حسود؟ او جانى خسته دارد و دلى سرگشته و اندوهى پیوسته».کم کاری، موجب از دست دادن فرصت‌ها و مانع پیشرفت اشخاص می‌شود. گاه فرد کم کار پس از گذر سال‌ها،

    نتیجه کم کاری و سستی اش را می‌بیند و همین امر او را ناراحت و غمگین می‌کند. مغتنم شمردن فرصت‌ها و تلاش برای صعود به مراتب عالی مانع از اندوه و ناراحتی در آینده می‌شود. امیر المومنین (ع) کم کاری را مایه اندوه و ناراحتی شمرده‌اند.

    در روایتی از ایشان آمده است: هر که در عمل کوتاهى کند، به اندوه گرفتار‌اید. (نهج البلاغه، شریف الرضی محمد بن حسین، نسخه صبحی صالح، ص۴۹۱، ح۱۲۷)



:: بازدید از این مطلب : 876
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

اعدام فجیع 16 عراقی بدست داعش+عکس 18+

  • اعدام فجیع 16 عراقی بدست داعش+عکس 18+

    به نقل از ایران مسافر:

    در ادامه جنایات داعش علیه ساکنین مناطق تحت سیطره این گروه وهابی در سوریه و عراق، عصر روز گذشته ۱۶ شهروند اهل سنت عراقی بطرز فجیعی اعدام شده اند.

    گروه جهان ایران مسافر- در ادامه جنایات داعش علیه ساکنین مناطق تحت سیطره این گروه وهابی در سوریه و عراق، عصر روز گذشته ۱۶ شهروند اهل سنت عراقی بطرز فجیعی اعدام شده اند.

    بنابر این گزارش، بخش رسانه ای موسوم به ولایت نینوی عراق در داعش، تصاویر از اعدام خونین ۱۶ شهروند عراقی به اتهام جاسوسی برای دولت این کشور منتشر کرده است. در این تصاویر برخی از اعدام ها توسط کودکان زیر ده سال صورت می پذیرد. لازم به ذکر است که طی روزهای گذشته منابع میدانی از آغاز قریب الوقوع عملیات نظامی برای پاکسازی استان نینوی از اشغال دو ساله گروه تروریستی تکفیری داعش خبر داده اند. منابع آگاه معتقدند که جنایات داعش با هدف ایجاد رعب و وحشت در میان مردم ساکن مناطق تحت سیطره آن با هدف جلوگیری از همکاری آنها با نیروهای دولتی صورت می گیرد. طی روزهای گذشته بالگردهای ارتش عراق بیش از ۷ میلیون اعلامیه دعوت به تسلیم و دوری از مراکز داعش را بر روی استان نینوی فروریخته اند.



:: بازدید از این مطلب : 791
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تولید شیر فراپاستوریزه (ESL) در ایران

  • تولید شیر فراپاستوریزه (ESL) در ایران

    milk

    خوشبختانه این روزها شاهد دستاوردهای پزشکی ارزشمندس هستیم و محققان کشورمان در این زمینه قدم های بزرگی بر داشته اند. یک شرکت فراورده های لبنی واقع در استان فارس برای اولین بار در ایران،  تولید شیر فراپاستوریزه یا ESL را کلید زد. راه اندازی این خط تولید پیشرفته در راستای افزایش سطح بهداشتی تولید شیر و بالا بردن سرانه مصرف لبنیات در سبد خانوار می باشد. در ادامه جزئیات این دستاورد را به شما توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

    طبق آمارهای موجود، سرانه مصرف لبنیات در ایران حدود ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم می باشد که کمتر از نصف سرانه مصرف جهانی که معدل ۱۹۰ کیلوگرم و حدود یک سوم سرانه مصرف اروپا معادل ۳۰۰ کیلوگرم می باشد.

    از طرفی آمار بیماری پوکی استخوان به عنوان یک بیماری خاموش و مرموز در بین ایرانیان در سال های اخیر روند صعودی داشته است که مطمئناً وضعیت نامناسبی را در راه ایجاد یک جامعه سالم و پویا ایجاد می کند.

    درحالی که در قرن فعلی سیاست کشورهای پیشرفته و حتی درحال توسعه، به داشتن جامعه ای سالم متمرکز شده است. چرا که جامعه سالم، پایه و اساس ایجاد یک کشور قوی با ازکان اقتصادی وسیاسی و فرهنگی قوی می باشد.

    در این میان رسالت صاحبان صنایع سنگین تر می شود و شرکت فراورده های لبنی نیز با توجه به خط مشی همیشگی خود در ارائه محصولات سالم و ارتقای فرهنگ مصرف جامعه، با انجام سرمایه گذاری سنگین، اقدام به خرید تجهیزات پیشرفته تولید شیرهای ESL از معتبرترین شرکت های  اروپایی نموده است.

    نتیجه این اقدام موثر و مفید، ارائه محصول با کیفیت به بازار و تامین نیاز مصرف کنندگان و پیروی آن افزایش سرانه مصرف در آینده می باشد که با کمک و یاری نیروهای انسانی مستعد و توانمند محقق می شود که مطمئناً در ایجاد رونق اجتماعی کشور به خصوص در شرایط پساتحریم، بسیار موثر و کارساز می باشد.در حال حاضر ۸۰ % شیر مصرفی در اروپا تولید شده با تکنولوژی ESL می باشد.

    تولید محصولات فرا پاستوریزه (ESL) ( Extended Shelf  Life (و توجه به نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده و با توجه به کیفیت و بهداشت بالاتر شیر نسبت به شیر پاستوریزه این امکان را فراهم کرده که کشورمان با  سرمایه‌های خرد و کلان گسترده‌ای که دارد، بتواند این سرمایه‌ها را از دلال بازی، واسطه‌گری‌ها و فعالیت‌های سوداگرانه مخرب به سمت سرمایه‌گذاری‌های مولد و مطمئن سوق دهد.

    اجرای اقتصاد مقاومتی، قطعا ملزومات خاصی را می‌طلبد که عزم راسخ مسوولان ، پرهیز از شعارزدگی و باور به اجرای آن اولین شرط آن است. این ایده اکنون در یک شرکت تولید محصولات لبنی محقق شده است .

    مهندس هاشم نصیری عضو انجمن مدیران صنایع و مدیر عامل یک شرکت تولید فراورده های لبنی با بیان اینکه در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی – اقدام و عمل نامگذاری شده است از هیچ کوششی در راستای رسیدن به خودکفایی اقتصادی به ویژه در حوزه تولید محصولات غذایی نباید فروگذار کرد اظهار داشت :

    هر اقدامی که در جهت بهینه سازی تولید و تولید بر اساس ذائقه و سلیقه مشتری انجام شود یا دست تولید کنندگان محصولات غذایی را برای مشتری پسند تر شدن محصولات باز بگذارد اقدامی شایسته و در راستای مقاوم سازی اقتصاد است ، ما با توجه به ضرورت های موجود و نیاز بازار و جامعه، تولید محصولات فراپاستوریزه (ESL) با ماندگاری بالا را اکنون کلید زده ایم و این اقدام را حرکتی نو و تاثیر گذار در تغییر شرایط بازار و مقاوم سازی اقتصادی می دانیم .

    مهندس نصیری با بیان اینکه شیر یکی از فرآورده های بی نظیر می باشد که به دلیل خواص غذایی ویژه که در مواد غذایی دیگر کمتر یافت می شود  همواره مورد توجه طیف وسیعی از جامعه بوده است گفت :

    سرانه مصرف این ماده مهم غذایی در ایران ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم اما در کشورهای اروپایی ۳۰۰ کیلوگرم است، با رشد جمعیت و افزایش آگاهی مصرف کنندگان ، این نیاز احساس شده است که روش هایی برای بهبود شرایط نگهداری و افزایش ماندگاری این محصول و افزایش مصرف سرانه آن در نظر گرفته شود.

    مدیر عامل شرکت تولید محصولات لبنی همچنین با اشاره به اینکه میزان مصرف شیر در الگوی مصرف غذایی خانوار در مقایسه با سبد مطلوب غذایی کشور فاصله زیادی دارد گفت : اکنون ایرانیان روزانه ۱۹۰ گرم شیر و مواد لبنی مصرف می کنند، درحالیکه طبق سبد مطلوب پیشنهادی غذایی، باید حداقل ۲۵۰ گرم شیر و لبنیات در روز مصرف کنند.

    وی ادامه داد برای افزایش تمایل مصرف کنندگان به مصرف بیشتر و بهتر شیرز روش فرآیندی به نام ESL در صنایع لبنی به کار گرفته می شود و بر اساس آن  شیری که با فرآیند ESL تولید می شود ، نوعی شیر فراپاستوریزه است که با انجام فرآیندی اضافی، زمان ماندگاری محصول در دمای ۶-۴ درجه سانتی گراد به نسبت شیرهای پاستوریزه معمولی به مدت چند روز افزایش می یابد که این افزایش بسته به شرایط مختلف از جمله کیفیت شیر اولیه ، نوع فرآیند ، شرایط بسته بندی و نگهداری و حمل ونقل می تواند زمان  طولانی تری دراختیار مصرف کننده باشد .

    مهندس نصیری ابراز امیدواری کرد : که با تولید محصولات شیر فراپاستوریزه (ESL) شرایط برای تولید محصول با تنوع بیشتر فراهم گردد و استان فارس که جایگاه خاص در تولید محصولات لبنی دارد بتواند گام های اساسی برای خودکفایی بهنیه کشورمان در تامین محصولات استراتژیک و راهبردی غذایی بردارد .

    منبع: الو دکتر

    لینک مطلب



:: بازدید از این مطلب : 1183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

رژ لب هایی که مرگ آور هستند!پریا و میترا

  • رژ لب هایی که مرگ آور هستند!پریا و میترا

    رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با برشمردن آسیب های موجود ناشی از افراط در استفاده از فراورده های آرایشی، از خانمها خواست نسبت به مصرف این محصولات احتیاط کنند.



:: بازدید از این مطلب : 791
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

افزایش صادرات غیرنفتی ایران به اروپا/لزوم بازنگری در قانون پیش فروش ساختمان/تسهیل قوانین صادراتی امری مهم درمبارزه با قاچاق میوه

  • افزایش صادرات غیرنفتی ایران به اروپا/لزوم بازنگری در قانون پیش فروش ساختمان/تسهیل قوانین صادراتی امری مهم درمبارزه با قاچاق میوه

    از افزایش صادرات غیر نفتی به کشور های اروپایی تا تاثیر قانون بر قاچاق و بازنگری در قوانین پیش فروش ساختمانی از مهمترین عناوین امروز بوده است.

    کارشناس کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی ونظارت بر قاچاق کالای استان آذربایجان غربی اعلام کرد: ارزش سیگارهای امحا شده درشهرستان خوی ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال است.

    صادرات غیرنفتی ایران به اروپا در پنج ماهه ابتدایی سال گذشته ۵۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار بود که این میزان ۲۱ درصد رشد را نشان می‌دهد.

    کارشناسان حوزه مسکن بر این باورند که؛ قانون پیش فروش ساختمان بعد از گذشت چهار سال از تصویب و تایید آنطور که باید موفق عمل نکرده ،لذا بر لزوم بازنگری و اصلاح این قانون برای حل مشکل پیش فروش های بدون ضابطه تاکید کردند.

    رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: باتوجه به مازاد تولید و کاهش صادرات احتمال کاهش قیمت مرغ در بازار وجود دارد.

    رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: دولت با تسهیل قوانین صادراتی و نظارت کافی در مرزها می تواند از قاچاق محصولات کشاورزی جلوگیری کند.

    در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل با رشد ۱۰۵٫۸۷ واحد در ارتفاع ۷۶ هزار و ۲۷۲ واحدی ایستاد.

    هیات وزیران وزارتخانه‌ها، مؤسسات دولتی و نهادها و شرکت‌های دولتی را به تأمین ۲۰ درصد برق مصرفی ساختمان‌های خود از انرژی‌های تجدیدپذیر ملزم کرد.

    مدیرعامل شهر پردیس گفت: با فعالیت های صورت گرفته خارج از قرارداد، قیمت فاز های مختلف مسکن مهر شهر پردیس تغییر کرد.

    نمایندگان مجلس معتقدند تاسیس شرکت های هواپیمایی با هدف ایجاد فضای رقابت به افزایش کیفیت خدمات رسانی در حوزه حمل ونقل هوایی منجر می‌شود.

    اختلاف در آمار مراکز آماری بلایی بزرگ است و این مساله موجب بی‌اعتمادی در مردم می شود.

    انتهای پیام/

    به اشتراک بگذارید:


:: بازدید از این مطلب : 783
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

باورتان می شود این زن بسیار جذاب 41 ساله باشد؟ (عکس)

  • باورتان می شود این زن بسیار جذاب 41 ساله باشد؟ (عکس)

    این خانم بسیار زیبا و با چهره ی جوانش ۴۱ سال سن دارد. این مادر ۴۱ سال سن دارد و همانند یک دختر ۱۴ ساله می باشد. می دانیم که شما باورتان نمی شود اما این یک حقیقت می باشد.ژانگ تینگژوان نام این دختر یا بهتر بگوییم

    باورتان می شود این زن بسیار جذاب 41 ساله باشد؟ (عکس)

    زن تایوانی می باشد که از سن خود بسیار کوچک تر بنظر میرسد.این خانم که ۴۱ سال سن دارد مادر دو فرزند می باشد در حالی که در کنار فرزندش است همانند خواهر و برادر به چشم می آیند!

    باورتان می شود این زن بسیار جذاب 41 ساله باشد؟ (عکس)



:: بازدید از این مطلب : 885
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1395 | نظرات ()